May 28, 2009

a trip to panyu with family

記低上個禮拜去「旅行」去咗邊

day 1
返大陸,惠州探親,呆坐,睇柴九,夜晚瞓覺俾蚊咬

day 2
去咗深圳布吉搵舅父,落車嗰時淋住雨過天橋,同狗仔玩,吸二手煙
呆坐,夜晚食所謂粵菜,實質唔知咩嚟,夜晚俾蚊咬,冇風扇又冇冷氣

day 3
坐車返羅湖,坐大巴去番禺,途中個司機開到肯定超過 120 咪,左 cut 右 cut,狀甚恐怖,驚心動魄,完全唔敢瞓覺
跟住坐公車去星河灣,點知去咗星河灣國際公寓,要搭穿梭巴士過返酒店嗰邊
四點幾要搵嘢食,就咁行出去啲路旁嘅石壆,行咗去兩條公路匯合處,要同啲車鬥快衝過去,有如搵命搏
根本嗰個時間冇嘢食,上咗架的士兜咗我哋去好遠,聲稱嗰道先有好嘢食
嗰道叫洛溪食街,好似真係有好多唔同風味,不過唔係食野味就係食辣嘢,我發覺原來成個中國咁大大部份嘅風味都唔啱我,我都係鍾意食西餐多啲
佢哋要成五點先會開門,呆等超過半個鐘,好彩食嗰間東北美食都算 ok
跟住諗住搭返的士返酒店,點知行咗成三四條街都冇的士
跟住返到酒店個心先定返啲,有免費接駁車載我哋去長隆睇馬戲
馬戲都幾精彩,環境唔算太差,由於係行程一大重點,所以算係幾滿意
之後返去又有車接,成架車都係得我哋四個人
睇柴九、謎,浸浴缸,飲咗罐啤酒,借咗隻 dvd 嚟睇,點知畫面唔啱嘴形,夾硬要聽法文先搞得掂

day 4
食自助早餐,嘢食 ok,不過我都係鍾意香港嗰啲早餐,有包有蛋有碗粉
原本諗住去廣州食晏,點知成日係咁落雨,叫咗架的士車我哋去返番禺客運站
點知上咗車個司機坐地起價,我哋又喺返公路嘅天橋底落車,截咗成半個鐘都冇的士
結果有個揸私家車嘅見到我哋傾掂數俾我哋上
返到羅湖又話要去華僑城嗰邊食嘢,搭地鐵去到又搵唔到
企咗喺地鐵站出口等咗成半個鐘
嗰間嘢食上海嘢,都唔差嘅,不過嗰時我已經筋疲力盡,重要俾人怪責,非常委屈
終於可以回程返香港,返到嚟一天都光晒!

總括嚟講,旅行唔係唔鍾意,不過又要顧住佢哋啲魯莽嘅衝動同埋唔理智嘅決定,每次都要我用心咁鋪排一吓我點睇佢哋咁又有乜問題,事後重要俾佢哋反咬一口,真係唔知咁辛苦為乜
最滿意都係揀咗睇馬戲同埋間酒店,好在佢哋啲服務同表演都幾有質素,有啲出乎意料
真係好怕同佢哋外出旅遊,同埋好怕再去啲咁唔文明嘅地方,啲生活好難適應
好想自己真正咁去一次旅行
旅行原本唔應該係咁

No comments:

Post a Comment