May 17, 2007

i'll get the job done!

我會做好呢份工!

第三天工作
又唔記得帶本 menu 回家
到而家都未識晒廚房出 d 菜 (中英都要)
- 冇諗過原來 d 同事會咁好人
佢地好肯教我, 又有講有笑
可能係我過份焦慮
我曾經覺得, 如果做錯幾次野, 佢有機炒我
- 我真係超好運
佢地同我講, 我係最後一個請的 form7
而家其實都已經有大約 4 個
我到而家都唔明點解佢會請我
因為我返工呢幾日一直都有人上黎填 form
但係就叫佢地等通知
我個日佢即時叫我第二日帶齊野返工
當時我重諗佢可能叫晒 d 人去試工
然後再 foul 人
- 我要學既, 係 相處之道
經理第一日咁樣同我講
事實上我都覺得係
可能我平時太少講野
相處方面唔係好識
同埋我發覺 stmc 既人同出面個 d 好唔同
佢地好 x, 我地好 y
詳細都係唔多講

我會做好呢份工!

1 comment:

  1. 返工加油=]
    等我考完試約你去玩
    long time no see
    buddy^^

    ReplyDelete