May 25, 2007

the spaghetti house 1

意粉屋之一.讚

之前其實都有食過意粉屋
但只限於沙田新城市一店
所以係呢道做都大概知道個 service 去到邊
不過我其實好少去高級食府光顧
多數都係去 d 自助形式...

首先
最基本既食肆服務質素當然有
"歡迎光臨", "多謝晒", "有咩可以幫到你"
"唔好意思, 我幫你跟一跟"
即係個 d 你聽到覺得 "行" 同埋間間都提供既 "友善態度"
根本入之前唔需要有任何 expectation

接著就係 "所謂既優質服務"
我諗呢道係酒店式既服務
(呢個只係我個人作為 waiter 既感覺)
一入黎安排座位
若果你揀下位既話, 佢就會同你講
"坐窗口位幾好架, 可以睇下風景" or "我安排卡位俾你坐"...
跟住俾個 menu 你
"要唔要試下我地既醬燒豬仔骨配薯角? 肉質鮮嫩..."
落單時會問你
"需唔需要加 $10 要兩塊蒜茸包或者加 $11 餐湯加酥皮?"
"請問餐湯係咪 share? 需唔需要俾多個湯碗你?"
重有就係如果隻杯 d 水少過一半就會有人埋黎斟
"小心撞到 d 燈", "豬仔骨駛唔駛幫你切埋?"
如果有細路仔黎
就會有小朋友用既杯, 碗, 刀叉
重可以有墊高既 cushion 同埋顏色筆俾你係紙上面畫公仔

員工待遇其實都唔錯
同埋最緊要個工作環境對我黎講都理想
係水吧飲品任沖任斟
宵夜時間有 pizza, 意粉食 (都係多謝大廚恩賜), 重飲過杯玫瑰酒
佢地好講得笑
成日係個 walkie 道搞笑...
經理成日同 d 人上 "培訓課程"
又成日同我地 "講耶穌", 吹下水
總之個氣氛對我黎講係好搞笑
重有就係
播 d 音樂好好聽
有 two less lonely people in the world, casablanca, loving you, unchained melody, big big world, lonely won't let me alone, forever friends, words...

開始感受到何謂
"每晚企著過為何都不肚餓, 樣樣美食你也品過, 誰來請你坐"
我覺得自己而家企係最偉大既服務行業既前線
有衝動想做下平安夜, 情人節晚的 waiter

我剛剛學識沖檸茶, 檸水, 奶茶
同埋賣野可以一手拎兩碟!
有進步!

2 comments:

  1. 加油努力丫!!!
    繼續享受你既工作呀!!!

    我宜家先知原來小朋友有小朋友既餐具呢...
    餐具上有沒有公仔架?!!!

    ReplyDelete
  2. 哈哈
    下次沖奶茶我飲呀=]

    ReplyDelete