May 3, 2007

al'ed

今次呢個 entry 算係草草記下呢刻諗緊既野
我驚過左又唔記得左呢個算頗珍貴既時刻

- 考哂 d al's, 剩返 ue oral
既係一身輕, 同時亦感到來日方長, 重有排捱
人就係捱大的

- ocean park, 期待 any kind of surprise
好耐好耐冇去過...

- 今天考完 ca 就踢波
有幾人 "甩底", 明明沉日約左, 今日話唔到
個刻真係好 down
d 人都排晒 priority, 既然係咁當初就唔好應承
好無癮, 感覺到下一次再約將會再難
人大左就唔會一齊玩, 呢個係必然既經歷?

- "捨平凡, 愛動盪, 人人其實有個願望
知回頭, 會是岸, 仍昂然投入去這巨浪"
一聽到呢句, 就覺得有 d 唔妥
經歷過一 d 自己覺得頗徬徨, 好需要人伸出援手既大小事件
我覺得所謂 "捨平凡, 愛動盪"
其實都係 based on 一 d 已經建立既穩定生活
即係係冇平凡既大前提下, 人根本唔可能 "愛動盪"
所以有時候我雖然討厭城市既奢華, 屋企既麻煩
但係冇一個安樂窩既話, 一切只係空話
現實, 又必須面對

- "時光機, 留給你, 回憶裡, 誰帶路...
想當初預言無數, 世界有太多變數..."
近排覺得呢首歌好有意思
d 歌詞好有火
裡面有好多 keywords "萬能俠, 夢幻樂園, 新世紀福音..."
兒時有好多想法, 係我記憶裡都係不受現實社會接受
慢慢就被自己淡忘, 有時候見到一 d 野就會諗返起細個點諗
細個既我其實係一個又 creative, 又嘜到會問到冇得答既細路

踢完波好 "支力"
如果 purely compare 踢波 & 單車
definitely i prefer 單車
尤其今日既天氣, 再次見到大半個沙田上空係卷雲...
單車上, 每一個 unit 既 energy 都係用黎 transfer 到架車道做 ke
單車自然快, 迎面既風自然爽
但係踢波有好多多餘既腳步
好多時候跑左都冇用
真係好 "side" 氣
所以我都係唔明白踢波有幾 "爽"

以上幾段得閒再補充下

2 comments:

  1. 哈哈~好耐無見
    等我考埋校內試一齊去單車啦~

    ReplyDelete