Jul 1, 2007

days before "fong bong"

21-22/6
campus life @ hku 2007
hku 搞左個兩日一夜 camp 俾 form7 學生入 hku hall 住一晚
一開始聽左個好悶悶到訓左既 admission talk
跟住去左個好熱熱到想死既 campus tour
跟住就同返自己個 hall 個組人一齊食飯
我個組有組爸阿 pat, 組媽 kate @ wai lun hall
組員我, carlos, cat, karen, lourdes, carmen, laura
跟住參加左 new ball game demonstration
係 stanley ho sports centre 玩 lacrosse, softball, hockey
hockey 好好玩!
跟住返 hall 沖涼
再上 11/f pantry 同 d ug 玩 (俾佢地玩)
一點多一齊坐 taxi 落西環食糖水
跟住又玩
玩到天光先黎講鬼故
玩到 d 人返晒房訓覺
淨返幾個人係道傾偈
傾到八點, 終於都訓左
十點鐘落左樓下餐廳食早餐
跟住 sharing, 畫龜背
返莊月明食 lunch, 就完左
交換左電話, msn
希望遲 d 做 hallmate

講真我覺得佢地 d 遊戲真係幾好玩
同埋佢地真係幾好玩
係 hall 入面既人真係可以一齊玩, 好玩得
你話佢地被洗腦又好, 投入又好
佢地真係同一條心, 為個 hall 而住 hall
hku 真係同其他 u 唔同 <- 我既感受



25/6
grad. din.
冇咩感受
係唔知點解勁早返到屋企
好失望, 好掃興

我發覺即使當晚 d 人個 look 個妝完全唔同左
但係影返相出黎個樣原來又係個個樣
有 d 野真係想改都改唔到
不過我要改!



27/6
萬以淨生日
就同左佢去 ocean park 玩
話就話玩
我唔敢玩海盜船, 佢唔敢玩跳樓機
結果只玩秋千, 過山車, 越礦飛車
本來我好想玩滑浪飛船
不過海洋公園令人好失望
越礦飛車同過山車都有地方俾人擺行李
要濕身既滑浪飛船竟然要求人帶埋 d 野上船
如果上埋船, 乜野 psp, 電話, 八達通都唔駛要了
因為冇玩滑浪飛船, 成個人頹晒
參觀下 d 乜館, 動感影院就走左
去左尖咀打機
跟住西九壽司 with 昌, 達
跟住又打機, 返歸



28-29/6
畢業禮翌日放榜
畢業禮當天竟然要返尖咀拎返對黑鞋去畢業
兜左個圈
記得 form5 又係咁
因為要上台領獎, 坐左係前排
冇得同自己班一齊過
當時好驚
今晚上左天堂, 聽日唔知駛唔駛落地獄
完左之後食左最後一次校服 + 米之寶
跟住出左 mk neway city 唱 k
好正, 個道有 ps2 玩
有 winning, metal slug 6, gundum
玩都玩到 "支力"
臨尾個下好正, 力竭聲嘶地唱, 嗌
我是憤怒, 俾面派對, 請將手放開... 一連串
真係嗌到乜都唔記得晒
跟住返左沙田飲早茶
之後就返沙循等放榜...

No comments:

Post a Comment