Apr 25, 2007

after physics

考完 physics 的感覺是:

點解企係台上講野既考官 d 英文都咁屎
兩個都一樣咁屎
designated 讀左 decelerated
肯定我好過佢, 但係點解我要坐係台下聽佢講野

返到樓下
企左係道等 "車立"
兩部一齊上左廿幾樓
但係人地一行入黎就有 "車立" 搭
點解人地唔駛等, 我要等咁耐

世界真係唔公平
"一分耕耘, 一分收穫" 唔好再勉勵我了

講真
mock 之後
我真係 pay 哂所有 effort 落去 physics 道
我驚 wong kin tong 失望
我驚我有興趣既同考出黎既唔成正比
不過考完個刻既感覺明顯與其相反
我好似投資失敗
叫我點面對其餘兩科
mock 之後都冇溫過
希望全世界都話, 今年的 physics 好難
咁我肯定好過 d

我想同自己講, 我盡力了
不過可以嗎

1 comment:

  1. 我一早就覺得呢個世界唔公平
    冇一分耕耘,一分收穫架啦
    but 咁樣先好玩
    咁先會有意想不到的驚和喜

    ReplyDelete