Jun 15, 2007

a nightmare!

今日落場去左遙遠既大家樂食 tea
著住套制服係尖咀行左一轉
都 ok 喎
grad din 咁著都得喎
不過始終做乜都係一個人
依然係好 q 悶


就快 grad din la
又就快畢業 la
我好似已經唔記得左咩叫讀書, 咩叫升大學
連自己間學校係邊都唔係好知
我淨係知我而家係尖沙咀
即係好似一個人係海灘游下游下就會游左出去好深既地方
個底幾深又唔知
離個岸幾遠又唔知
只係知道要不斷掙扎不斷浮
可怕既結局就係
俾幾個浪沖下沖下, 冇晒力就浸死左!


唔想去 grad din 好似參加俾面派對咁
大家平時係大排檔食開飯既
個晚要特登去酒店豪一餐
為左咩
同埋, 已經估到到時係俾錢去睇下 d 人著得幾 "作撞"
what the hell!
我開三日工就係為左食呢餐飯

希望食得開心 d


今晚收工去左新港 "手查" 車
好正
甚麼不快都放低晒
迎接精彩的明天


始終覺得網絡世界係一個超唔真實既地方
尤其對於我自己
我接受唔到係 msn 道識左一個人同佢好岩傾
但係現實世界係完全唔認識
個個人可能你見到佢後面已經憎佢前面
或者係現實生活上同你想像的完全唔同
好恐怖
愈快樂 愈墮落
電車男!
電車男係一個噩夢!
x_x
我都係唔想玩咁多 msn
如果現實生活冇真正接觸的話
x_x

No comments:

Post a Comment