Jun 10, 2007

7,8/6

I believe I can love
You give me your love and care
I believe in what we are

I don't know where I would be
Without you staying with me
Sometimes I'm lost in mystery

You will take me all the way, I'm not afraid
Oh you and me, hand in hand
To everywhere amazing
Be my friend, oh friend
We are forever friends
Oh baby, you give me all the love I need
You are the only one

I believe I can love
You give me your love and care
I believe in what we are

You will take me all the way, as day by day
Oh you and me, hand in hand
To everywhere amazing
Be my friend, oh friend
We are forever friends
Oh baby, you give me all the love I need
You are the only one

做野時有振奮, 積極, 開心既時候
但同時亦有沮喪, 恐懼, 疲倦, 無奈既時候
關鍵只係正既多過負, 定係負既多過正
大部份既感覺我都冇表露於人前
因為實在太過起伏飄忽了
在我沮喪的時候, 一聽到呢首 fiona fung 既 forever friends
生命就會充滿希望, 做野都會有心機 d
所以, 希望呢首歌唔好被人鏟左


7/6 睇左第一場 "仍然最愛林子祥杜麗莎演唱會"
當晚好似我係最後生個個!
不過好彩有七至八成既歌我都識
一 d 都唔悶, d 金曲好好聽
點解我去? 當係陪阿媽, 而且我都幾鍾意林子祥
我覺得佢係那時的一粒巨星
一個好有內涵, 好鍾意音樂既鬍鬚佬
唔講杜麗莎唔代表佢唔好, 不過對佢唔係好認識...
呢個係我第一個睇既演唱會
所以冇乜評價


8/6 睇左 "Pirates of the Caribbean 3"
由於冇睇過 1, 2 集, 大部份時間都唔知佢講緊乜
不過其他人話好睇囉
同埋做左成三粒鐘, 都抵呀
.......................................................
之後因為六點要返工, 佢地又上左昌屋企打機
一個人要由三點係條街道 hea 到五點
其實都係一件幾痛苦既事
不過我做左件好抵既事
搭地鐵: 油麻地 -> 調景嶺 -> 北角 -> 中環 -> 尖沙咀
用左一個鐘, $2.4
重可以訓個覺, 同埋搭晒四條顏色, 超正


原來我做野個道 88 出生既都有成半打
真係睇唔出
不過, 咁又點?
冇乜特別...

1 comment: